Mieszarka akumulatorowa HMS20-100CS S-97353 Stalco
Opis
Mieszarka akumulatorowa HMS20-100CS S-97353 Stalco
Mieszarka Akumulatorowa HMS20-100CS to niezastąpione narzędzie w pracach budowlanych i remontowych, szczególnie podczas mieszania farb i zapraw. Doskonale sprawdzi się przy tworzeniu zaprawy, mieszaniu impregnatu oraz rozrabianiu gotowej farby lub zaprawy.
Mieszarka jest zasilana wydajnym akumulatorem, co eliminuje konieczność ciągnięcia przewodów za maszyną. Dzięki temu można pracować w miejscach, gdzie brakuje dostępu do zasilania sieciowego.
Mieszarka Akumulatorowa HMS20-100CS STALCO posiada napęd dwubiegowy oraz płynną regulację prędkości obrotu. Jest zdolna obsłużyć mieszadła o średnicy do 100 mm. Do montażu mieszadła wykorzystuje się gniazdo narzędziowe M14, a do obsługi tego gniazda dołączono klucze w zestawie.
W celu zapewnienia maksymalnej żywotności i bezpieczeństwa, mieszarka została wyposażona w systemy zabezpieczające. Chronią one urządzenie przed przegrzaniem oraz przeciążeniem wynikającym z mieszania zbyt gęstych mieszek.
Mieszarka Akumulatorowa HMS20-100CS to niezawodne narzędzie, które ułatwia i przyspiesza proces mieszania farb i zapraw. Dzięki swoim funkcjom i zabezpieczeniom jest nie tylko wydajna, ale również bezpieczna w użytkowaniu.
Najważniejsze cechy urządzenia to:
- niewielka waga - urządzenie waży nieco ponad 3kg, dlatego utrzymanie go w dłoniach w czasie mieszania nie jest uciążliwe;
- płynna regulacja prędkości - regulator w obrębie uchwytu pozwala na szybką i precyzyjną zmianę prędkości obrotu mieszadła;
- ergonomiczny uchwyt - wygodny uchwyt ułatwia pracę w rękawicach i utrzymanie urządzenia w mokrych dłoniach. Zarówno włącznik, jak i regulator prędkości znajdują się w zasięgu palców.
Dane techniczne:
- Index: S-97353
- Napięcie znamionowe [V]: 20
- Typ akumulatora: Li-Ion S-Volt
- Prędkość obrotowa bez obciążenia [obr/min]: 1 bieg 0-510, 2 bieg 0-710
- Uchwyt mocowania narzędzia: M14
- Max. średnica mieszadła [mm]: 100
- Waga [kg]: 3,18.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.